Ogłoszenie

Uwaga, uwaga. Uprzejmie donoszę, że nasz klan ma własny kanał filmowy na Youtube Zainteresowani publikacją na tym kanale własnych, epickich bitew proszeni są o wrzucanie replayów do stosownego działu w "Nauka jazdy".

  • Index
  •  » Mody
  •  » Kłopot z autoaim_indicator i jego rozwiązanie

#1 2015-07-19 08:59:02

rafalek1311

Rower Podwodny

Zarejestrowany: 2013-02-03
Posty: 24
Punktów :   

Kłopot z autoaim_indicator i jego rozwiązanie

Autoaim indication 0.9.9
Niewielka modyfikacja informująca nas o tym, kiedy mamy włączone autocelowanie. Działa niezależnie od używanego celownika.  http://playernotes.pl/2012/01/przeglad- … utoaimindi
W oryginale modyfikacja posiada dodatkową funkcję – czyli odnajdywanie najbliższego celu za pomocą autocelowania – standardowo ta funkcja jest tutaj wyłączona.

Aby ją włączyć:
- w pliku autoaim_indicator.json za pomocą edytora n++ zmieniamy wpis  "snap_to_nearest":false, na "snap_to_nearest": true, (snap to nearest oznacz przyciągane do najbliższego)

I jeszcze znalazłem jak włączyć automatyczne montowanie wyposażenia:
Jeśli używasz xvm, to możesz to włączyć w opcjach.
hangar.xc i linijka:  "enableEquipAutoReturn": true,

Ostatnio edytowany przez rafalek1311 (2015-09-04 21:07:01)

Offline

 
  • Index
  •  » Mody
  •  » Kłopot z autoaim_indicator i jego rozwiązanie
1 BRP, graj, rozwijaj się i śmiej z nami :) Nasz kanał na

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.010 seconds, 9 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wloz-mi-tu.pun.pl www.clanefp.pun.pl www.gra-bakugan-gra.pun.pl www.sbot.pun.pl www.thesims3.pun.pl