Zasady opracował Rafi. Zasady w bitwach drużynowych:
1. Dowódca ma zawsze rację. 2. Jeśli Dowódca nie ma racji - patrz punkt 1. 3. Dowódca jest tylko jeden. 4. Dowódca jest ustalany przed rozpoczęciem każdej serii bitew, lub pojedyńczej bitwy. Pierwszeństwo w dowodzeniu ma w kolejności: - Dowódca Klanu - Zastępca Dowódcy Klanu - Dowódca Kompanii - Dyplomata Klanu - Żołnierz - Rekrut 5. Gry rozpoczyna się odliczanie czasu - 30 należy powstrzymać się od jakichkolwiek rozmów. To jest czas dla dowódcy, który w tym czasie musi: - Przeanalizować mapkę pod nasze czołgi - Przeanalizować skład przeciwny - Obmyśleć taktykę - Wydać pierwsze rozkazy dla pozostałych członków drużyny W momeńcie zakończenia odliczania, każdy gracz powinien już ruszać na pozycje podane przez dowódcę. W tym czasie NIE MA MIEJSCA NA KOMENTARZE TYPU JA POJADĘ
NIE TU A GDZIEŚ INDZIEJ. Obowiązuje w dalszym ciągu cisza w eterze. To czas na kontrolę minimapy i pozostyałych graczy przez Dowódcę.
6. Po dojechaniu we wskazane mijesce Nie ruszamy się i czekamy na rozkaz Dowódcy. Najlepiej patrzyć się lufą w stronę z której może nadjechać przeciwnik. 7. W miarę rozwoju sytuacji, Dowódca wydaje rozkazy na bierząco, może nawet przekazać dowodzenie którejś Flanki innemu graczowi. 8. To co należy i trzeba mówić podczas bitwy drużynowej: - Informacja, że zostaliśmy wyświeceni - Że dostaliśmy rykoszet np. z A3 - Że dostaliśmy np. od Tygrysa z A3 - Informacjam że wyjeźdza się komuś pod lufę. - Wyjeźdzają na mnie dwa Tygrysy - I wszystko związane z bierzącą sytuacją w grze co ma znaczenie. 9. Po zakończeniu bitwy dopiero przychodzi czas na przeanalizowanie sytuacji. Tutaj można w końcu porozmawiać które z zagrań były złe, a które dobre i kto co
by tam jeszcze nie wymyślił w tej bitwie. Ale przypominam o punkcie 3.
10. Mumble - podczas bitew drużynowych aby sobie nie przeszkadzać, zmieniamy pokój na pluton, turniejowy lub CW (no, chyba, że wszyscy na mumblu biorą udział
w bitwie).
Uwagi: - W "luźniejszej" bitwie i w chwli ciszy na mapie, może "rzucić" w eter sugestie dla Dowódcy, Jeśli on nie potwiedził, znaczy się sugestia nie przeszła. - Przy bitwach mniej ważnych dozwolone są wybrane "delikatne" ruchy dla wybranych graczy, którzy mają na to zgodę Dowództwa Klanu. - Regulamin ten dotyczy bitwe zespołowych czyli: - CW - Twierdzówki - Kompanie - 7vs7 - Treningów bitewnych gdzie na przeciwko mamy inną drużynę - Plutony, z racji tego, że są bardzie for fun i by poznać mapy, czołgi i miejscówki wyłączam z tego regulaminu. Niemniej jednak, jeśli planujecie plutony
mocno konwersując o przebiegu bitwy w między czasie, proponuję zmienić kanał na mumbli np. na Pluton 1, dzięki temu nie będziecie przeszkadzać innym, którzy
nie koniecznie rozmawiają teraz o tym, ze z E-100 nie przebiliście amx 12T.
|